پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

امیر اسکندری کیست و ماجرای خوبان عالم چیست؟

  • کد خبر: ۱۴۲۵۹۸
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
امیر اسکندری کیست و ماجرای خوبان عالم چیست؟
شایعه ارتباط رئیس فدراسیون فوتبال با یک جادوگرتبدیل به واقعیت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، خوبان عالم؟ بدان تاریخ؟ رمال؟ جادوگر؟ نفس حق؟ قلم ناحق؟ مهم نیست شما چه اسمی روی امیر اسکندری می‌گذارید؛ مهم این است که امیر اسکندری یا امیرخان بعضی‌ها اسم مستعار است و مرد مشکوک کلاک کرج اصلا امیر اسکندری نیست و نام واقعی اش علی اسکندری است.
از همان روزی که شهاب عزیزی خادم حاضر نشد در انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال که بنا بود سال ۱۳۹۸ برگزار شود، نام نویسی کند این شایعه به گوش می‌رسید که اجازه او دست الف الف است و اگر او مجوز ندهد عزیزی خادم حق نام نویسی ندارد. یک سال بعد وقتی شهاب عزیزی خادم برای شرکت در انتخابات اسفند ماه ۹۹ ثبت نام کرد باز هم این شایعه شنیده شد که او به اذن الف الف به میدان آمده است و این حرف‌ها همیشه در قالب شایعه بود تا این که عزیزی خادم پس از پیروزی در انتخابات شروع به تکرار واژه‌های خوبان عالم، مقربین درگاه الهی، نفس حق و ... کرد تا حساسیت‌ها به ماجرای او و امیر اسکندری یا همان الف الف بیشتر شود.
الف الف حالا از مشهورترین چهره فوتبال ایران هم معروف‌تر است. کمتر کسی را می‌توان در فوتبال ایران پیدا کرد که درباره امیر اسکندری و کراماتش (!) چیزی نشنیده باشد. رمال، جادوگر، دعانویس یا سرکتاب باز کنی که برای خود مریدانی دارد و اغلب مریدانش هم حالا در فدراسیون فوتبال صاحب منصب هستند. اما امیر اسکندری یک نام مستعار است و نام اصلی مرد مشکوک و مرموز کلاک، علی اسکندری است.

جادوگر مخوف فدراسیون فوتبال کیست؟ | رونمایی از خوبان عالم

علی اسکندری همان کسی است که در شرکت آتیه پردازان تیوا شریک تجاری حمیدرضا مهرعلی و شهاب عزیزی خادم است و حکم رییس هیات مدیره این شرکت را دارد مریدانش او را امیر صدا می‌زنند، اما در ثبت شرکت‌ها نامش علی درج شده است. روز اولی که آگهی شرکت آتیه پردازان تیوا منتشر شد، تصور ما این بود که علی اسکندری شریک مهرعلی و عزیزی خادم باید پسر امیر اسکندری باشد، اما در ادامه، آن‌هایی که سابقه آشنایی با اسکندری را داشتند این فرضیه را مطرح کردند که امیر همان علی اسکندری است و حالا تصاویری از علی اسکندری شریک مهرعلی و عزیزی خادم به دست طرفداری رسیده که ثابت می‌کند علی اسکندری همان امیر اسکندری است و خلاف تصور مریدانش سال به سال پیرتر می‌شود.
برخی مریدان این شخص که متهم به جادوگری و رمالی است و خودش هم ادعا می‌کند قدرت‌های ماورایی دارد، چنان منحرف شده اند و در خرافات فرو رفته اند که ادعا می‌کنند خوبان عالم شان بالای هزار سال سن دارد و اصلا پیر نمی‌شود. این پیروان افراطی مرد مرموز کلاک که متاسفانه در فوتبال ایران هم پست و مقام دارند، با این که پیر شدن این رمال را می‌بینند باز هم فریب همین اباطیل را می‌خورند و جادوگر را می‌ستایند. باور‌های خرافی آن‌ها باعث شده مثل جریان انحرافی از حقیقت دور باشند.
درباره امیر اسکندری و پشت پرده جادو‌ها و طلسم‌ها و باطل السحر‌های فوتبالی و غیر فوتبالی اش به اطلاعاتی دست پیدا کرده ایم که فردا بدون کم و کاست این اطلاعات تقدیم تان می‌شود. فعلا این شما و این هم تصاویر علی اسکندری یا همان امیر اسکندری که دوست و شریک تجاری و مراد حمیدرضا مهرعلی و شهاب عزیزی خادم است و محمود عبایی، محمودرضا رضایی، مجتبی خورشیدی، سید محمد جمالی، مرتضی سراج و ... هم به حلقه مریدان و پیروان او تعلق دارند. حالا راحت‌تر می‌توان فهمید چرا شهاب عزیزی خادم پرسش‌ها درباره امیر اسکندری را بی پاسخ می‌گذارد و چرا مهرعلی از جواب دادن در مورد این شخص طفره می‌رود. با دستیار رییس فدراسیون که در کمال تعجب، با وجود آگاهی کامل از روابط طرفین، تمام این ماجرا را کذب می‌نامد کاری نداریم، ولی مشتاقیم نظر آن دسته از اعضای هیات رییسه که مدعی بودند بحث همکاری فدراسیون با جادوگر و رمال صحت ندارد را حالا بشنویم؛ مگر می‌شود شهاب عزیزی خادم و مهرعلی با اسکندری شریک تجاری باشند و آن وقت بگویند او را نمی‌شناسند و یا با او مراوده‌ای ندارند؟ در شرکت آتیه پردازان تیوا، امیر اسکندری یا همان علی اسکندری رییس هیات مدیره‌ای است که مهرعلی و عزیزی خادم عضوش هستند و در واقع او رییس آنهاست. مستندات دیگری نیز وجود دارد که اثبات می‌کند شهاب عزیزی خادم بیش از ۱۷ سال است مداوم در رکاب اسکندری قرار دارد و از کمک‌های این شخص بهره مند می‌شود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->